środa, 29 czerwca 2016

Wielorybia piosenka

{Piosenka ze specjalną dedykacją dla kobiet ciężarnych! (zwłaszcza jednej!)}

Jestem wielorybem.
Brzusio tłusty mam.

Dobrze mi z tym faktem
Tra ta tata tam.

Chcecie wiedzieć czemu?
Już Wam mówię, już:

Dzięki memu brzuchu
żadna głębia mórz,

żadna toń nie straszna,
żaden wielki sztorm,

żadne tam tsunami
nie przerazi, nie

Dzięki temu brzuchu
woda lekko niesie mnie.

Dzięki memu brzuchu
pływam doskonale

dzielnie pokonując
oceanu fale.

Także myśl gagatku,
z brzucha nie śmiej się,

bo nie wiedzieć kiedy
może także Tobie

z brzucha okrągłego
wyskoczyć...
coś dobrego!

Plum plum
plum plum plum plum
plum plum
plum plum plum

Tak to ja wieloryb,
a nie żaden sum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

wszelkie słowa krytyki mile widziane,
komplementy takowoż,
reklamacji udzielamy w przeciągu dziesięciu dni roboczych ;)
jeśli okna pozamykane i przeciągu brak - dodatkowo w weekendy